Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

''Mali Čava'': ''Ne igram, tako je dogovoreno, došao sam da treniram...''

среда, 27. април 2011.

Share this history on :
Najbolji fudbaler Rada minule jeseni od prelaska u italijanski Kjevo nije odigrao ni minut u zvanicnim mecevima. Ipak, Dimitrijevic nije zabrinut i porucuje da je postigao baš takav dogovor prilikom odlaska iz Rada!?

DimitrijevicMiloš Dimitrijevic tvrdi da je svesno pristao na odlazak u Kjevo, iako mu je bilo predoceno da ovog proleca nece igrati, vec samo trenirati, uciti jezik... Kaže, presudio je ''miris'' Serije A.

''Mnogima je cudno, ali zaista sam pristao da vreme do kraja sezone provedem trenirajuci, uceci jezik i pripremajuci se za iskušenja u sledecoj sezoni. Kjevo je vec imao igrace na mojoj poziciji i ja im nisam bio preko potreban u ovom trenutku. Ljudi u klubu me vide kao prespektivu i dobru investiciju'', objašnjava Dimitrijevic.

On je u Kjevu na pozajmici, a Italijani do 25. maja imaju mogucnost otkupa ugovora.

''Kako sada stvari stoje, Kjevo ce me zadržati. Moj odnos sa trenerom i ljudima u klubu je sjajan, sve je u najboljem redu, jedino me 'ubija' što ne igram. Uželeo sam se takmicarskih meceva, a pošto smo vec blizu opstanka, trener mi je nagovestio da cu ipak zaigrati u poslednjih par kola'', istice Dimitrijevic.

Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар