Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Del Pjero: Znam da sam oborio rekord, ali to su samo brojke

среда, 27. април 2011.

Share this history on :
Italijan postigao 283 gola za jedan klubBeta | 26. 04. 2011. - 09:06h | Komentara: 9
Fudbaler Juventusa Alesandro Del Pjero, rekorder italijanskog fudbala po broju postignutih golova za jedan klub, rekao je da je srecan zbog tog dostignuca, ali da ne želi preterano da slavi.

Del Pjero je u subotu, u utakmici 34. kola Serije A protiv Katanije (2:2) postigao dva gola i tako postao najbolji strelac u istoriji italijanskog fudbala sa 283 golova za jedan klub.

"Uradio sam šta sam uradio. Dobro sam to obavio, ali ne želim mnogo o tome da pricam. Srecan sam što sam postigao dva gola, ali to su samo brojke", rekao je Del Pjero za Gazetu delo Sport.

Del Pjero (36) je tako oborio rekord Djuzepea Meace koji je za Inter postigao 282 gola. Kapiten Rome Francesko Toti do sada je postigao 258 golova, a pet manje Andjelo Skjavio iz Bolonje.

Kapiten Juventusa je 1993. godine iz Padove prešao u Juventus, za koji je odigrao 673 utakmice u svim takmicenjima.

Prvi gol za crno-bele u Seriji A postigao je 19. septembra 1993. godine u utakmici protiv Redine. On je postigao ukupno 204 ligaška gola, od kojih 184 u Seriji A.

Del Pjero je pre dva meseca rekao da želi da produži ugovor sa klubom, ali da mu uprava još nije ponudila novi.


Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар