Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Murinjo o El Klasiku:"Nemam ja čarobni napitak"

уторак, 26. април 2011.

Share this history on :
Gospodin posebni istice da nije otkrio tajnu upeha protiv Barselone i da nema cudesnu formulu za uspeh protiv najveceg rivala.

murinjoIako je prošle godine bio na kormilu kluba koji je poslednji put osvojio Ligu Šampiona, Žoze Murinjo podseca da je on isti onaj covek koji je u novembru pretrpeo ubedljiv poraz 5-0 od Barselone na Kamp Nou.

"Barselona je vrhunska ekipa sa fenomenalnim trenerom i sve je moguce u El Klasiku."

"Ja sam isti onaj covek koji je prošle godine izgubio 5-0 od Barselone i ja nemam carobni napitak kojim ce mi pomoci da ih pobedim." u svom stilu izjavljuje Murinjo.

Treci El Klasiko igra se u sredu vece u 20.45.


View the original article here

Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар