Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Radić: Posle operacije bubrega, stajem polako na noge

четвртак, 28. април 2011.

Share this history on :
Srpski golman za "Blic" iz bolnice u RostovuD. Radovic | 27. 04. 2011. - 11:55h | Foto: zvanicni sajt Rostova | Komentara: 4
Srpski cuvar mreže Dejan Radic dospeo je u žižu interesovanja evropske javnosti na neuobicajen nacin. Proteklog vikenda na utakmici njegovog Rostova i Tereka u šampionatu Rusije izvukao je deblji kraj posle jednog duela, morao je da napusti igru, a zatim mu je izvaden jedan bubreg. Tek što je izašao sa reanimacije, juce tokom dana, javio se na poziv „Blica” i ispricao svoju fudbalsku pricu.

- Tri dana je prošlo od operacije, najvažnije je da se dobro osecam, stao sam na noge, poceo sam pomalo i da hodam. Nadam se da cu za dva, tri meseca moci da se vratim treningu. Posle izlaska iz bolnice, a to bi trebalo da bude krajem nedelje, sledeca faza je odlazak u Nemacku na rehabilitaciju.


Kako ste doživeli taj momenat, šta se zapravo desilo?
- Išao sam na jedan centaršut, bio sam u vazduhu, igrac Tereka je ostao na zemlji i pogodio me laktom direktno u bubreg. Jednostavno, nisam imao srece, ali karakter mi ne dozvoljava da klonem duhom. Dobro je sve krenulo ove sezone za Rostov, ušli smo i u polufinale kupa, ali sada mi nema druge nego da se koncentrišem na oporavak.


Možda je rano, ali vam sigurno prolaze kroz glavu misli vezane za nastavak karijere?
- Znam za neke slicne slucajeve u sportu kada su nastavljene karijere. Pojedinci su igrali bez bubrega, ali necu da se opterecujem time. Polako, nigde ne žurim.


Svetske agencije su preplavljene inormacijama o vašem slucaju?
- Cela Rusija se digla na noge. Bio mi je u poseti gubernator Rostovske oblasti, klupsko rukovodstvo, predstavnici ministarstava, o saigracima da ne pricam. Imam sigurno preko 200 poziva u telefonu, srpski broj još nisam ni palio, mogu samo da zamislim ko me je sve zvao. Najavili su posetu i predstavnici Tereka, njihov igrac Sadajev, koji se vec javno izvinio. Izuzetno mi prija podrška, zahvaljujem svima.


Iz kluba su najavili da cete biti ispoštovani kao da ste na terenu?
- Potpuno drugaciji status imam u Rusiji nego u Srbiji. Ovde sam vec osmu godinu, cene ono što pružam. Najavljeno mi je vec da ce odredene institucije snositi troškove lecenja. Ne, tu zaista nece biti nikakvih problema - završio je 30-godišnji Radic, koga ugovor veže za Rostov do 2012. godine.


Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар