Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Smiljanić: U Zvezdi znaju da smo bolji

среда, 27. април 2011.

Share this history on :
Vezista Partizana nastavlja sa provokacijamaM. Grujic | 27. 04. 2011. - 09:21h | Komentara: 31
Vezista Partizana i bivši kapiten Milan Smiljanic nastavio je da dosipa "so na ranu" vecitog rivala nakon pobede u poslednjem derbiju kojom su se crno-beli izdvojili na vrhu tabele sa tri boda prednosti.

"Znaju i igraci Crvene zvezde da smo kvalitetniji, ništa im nije vredela euforija kojom su pokušali da nas zaplaše pre meca. Pricamo samo na terenu. Matematicki nismo obezbedili pehar, ali je on vec u našim rukama jer je neuporedivo lakše igrati meceve usled saznanja da ste najveceg rivala pobedili tri puta u cetiri poslednja medusobna susreta", rekao je Smiljanic za "Sportski žurnal".

Fudbaler Espanjola izrazio je i želju da u Partizanu ostane i nakon završetka pozajmice.

"Da se samo ja pitam, ni trunke dileme ne bi bilo. Ostao bih u Partizanu. Ostala mi je još završna godina ugovora sa Espanjolom i oni se pitaju. Prema sadašnjem planu, u obavezi sam da se u junu vratim u Barselonu, ali ako Partizan reaguje mogu da izbegnem taj scenario. Nadam se da ce uprave naci zajednicki jezik", rekao je Smiljanic.

Espanjol i dalje nije regulisao sve finansijske obaveze prema srpskom šampionu i to je adut koji crno-beli pokušavaju da iskoriste.

"Dug je narastao do skoro milion evra, cuo sam kako postoji varijanta da se baš na tom polju uprave sporazumeju. Ispunjen sam na profesionalnom planu. Povratak u Partizan je potez karijere. Mnogi su sumnjali, ali sam predanim radom i sportskim životom, bez izlazaka do kasno u noc, konstantno podizao formu", zakljucio je Smiljanic. 


Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар