Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Vulićević: ''Kriv sam, pogrešio sam u najgorem trenutku''

среда, 27. април 2011.

Share this history on :
U ''moru'' izjava u kojima se sa raznih strana izgovori za neuspehe traže u sudijama, ili ko zna cemu vec, jedan fudbaler pokazao je da, za promenu, nije strašno govoriti i o sopstvenim greškama.

Miroslav VulicevicI iz Vojvodine su stizale jadikovke na racun sudija posle poraza od OFK Beograda, ali prvotimac Novosadana Miroslav Vulicevic ishod meca na Karaburmi posmatra iz drugog ugla.

Vulicevic je prilicno samokritican, preuzeo je krivicu na sebe zbog prekida sjajne serije Vojvodine ovog proleca. Posle njegovog neuspelog pokušaja da izbije loptu Batioha je postigao, ispostavilo se, pobedonosni gol za ''romanticare''.

''Do tog trenutka smo bili bolji rival, ali moja greška je odredila dalji tok meca. Pogrešio sam u najgorem momentu... Imali smo priliku da se približimo Partizanu i Zvezdi, da trku za titulu ucinimo zanimljivijom, ali izgleda da je morao da dode i taj dan da nam ništa ne ide od ruke'', ocenio je Vulicevic.

Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар