Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Murinjovo čuveno "Zašto?" dospelo u pesmu /video/

субота, 7. мај 2011.

Share this history on :
D. Nikolic | 06. 05. 2011. - 09:54h | Komentara: 19
Posle poraza od Barselone u prvom polufinalnom mecu Lige šampiona (2:0), što je potom dovelo do eliminacije Reala na korak od velikog finala, trener Madridana Žoze Murinjo imao je mnogo pitanja o sudenju, a onda su dospela i u jednu baladu.

Za krace muzicko podsecanje na Murinjova pitanja koja su se svodila na "Zašto?" pobrinula se TV stanica Antena 3. A mi smo se pobrinuli da vas, dok slušate ovu baladu, podsetimo šta je to Žoze Murinjo izgovorio nakon što je na mecu sa Barselonom iskljucen cim je iskljucen i defanzivac Reala Pepe.

"U revanšu cemo igrati bez Pepea, ali i bez Ramosa (zbog novog žutog kartona). Igracemo, dakle, bez Ramosa, koji nije uradio ništa da bi bio kažnjen (kartonom), baš kao što nisam uradio ni ja, pa sam iskljucen. Voleo bih da znam zašto se sve to desilo? Zašto je Pepe dobio crveni karton? Samo želim da mi se objasni. Zašto se to desilo?”, ponavljao je tada trener Reala predstavnicima medija, a njegovo "Zašto" dospelo je i u pesmu.


Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар