Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Stanojević: ''Drago mi je zbog Fejse''

субота, 7. мај 2011.

Share this history on :
Trener Partizana zadovoljan posle meca nad Borcanima, kako zbog pobede koja je crno-bele dodatno približila tituli, tako i zbog povratka oporavljenog Ljubomira Fejse.

StanojevicPartizan je veceras ostvario planirano, ubedljivim trijumfom nad BSK-om ucvrstio se na liderskoj poziciji i sada u Humskoj mogu mirno da se pripremaju za osvajanje prvog trofeja ove sezone, u Kupu, gde ih u finalu ocekuje Vojvodina. Trener crno-belih je naglasio da je do kraja sezone za njega svaka utakmica kljucna. ''Zadovoljan sam zbog ubedljive pobede i postignutih golova, mada u pocetku nije bilo lako. Prvi gol smo postigli iz prekida, iako smo imali i pas i igru i šanse... Sada smo korak bliže tituli, ostale su još cetiri utakmice i svaka je kljucna'', ocenio je Stanojevic. Povratak Ljubomira Fejse dodatno je obradovao trenera Partizana. ''Drago mi je zbog Fejse, rekao sam mu pre meca da ce dobiti priliku ako ne budem morao previše da rizikujem. Odigrao je korektno, iako to za mene nije iznenadenje, jer on vec trenira punim intenzitetom i igra za B tim posle oporavka od povrede'', objašnjava Stanojevic.
Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар