Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Venger: Ja sam glavni krivac za neuspeh

среда, 27. април 2011.

Share this history on :
Posle Arsenalovog poraza od BoltonaTanjug | 25. 04. 2011. - 15:18h | Foto: A. Dimitrijevic | Komentara: 4
Trener Arsenala Arsen Venger izjavio je da je on glavni krivac za neuspeh nejgovog tima protiv Boltona (2:1), kao i da je svestan da se tim porazom londonski klub najverovatnije oprostio od borbe za titulu.

"Ako je neko kriv, to sam ja. Ja sam birao igrace. Imali su veliku želju i ne mogu da kažem da su krivi. Imamo minamalne šanse sada, ali moramo da nastavimo da se borimo", rekao je Venger.

Pre samo dva meseca Arsenal je bio u trci za cetiri trofeja, ali je posle poraza u Liga Kupu od Birmingema, usledila serija slabijih igara posle koje su zabeležili samo jednu pobedu i ispadanje iz Lige Šampiona i FA Kupa.

"Nedostaje nam zrelost, iskustvo i mirnoca u važnim situacijama", kazao je Venger.

Razlika izmedu lidera, Mancester Junajteda i treceplasiranog Arsenala je devet bodova, a ostalo je još cetiri kola do kraja prvenstva.

"Topdžije" ce do kraja sezone docekati Mancester Junajted i Aston Vilu, a bice gost Stouka i Fulama, dok ce ekipa Aleksa Fergusona ugostiti Celsi i Blekpul, a pored Arsenala na strani igrati i sa Blekburnom.


Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар