Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Kjelini:''Aguero i ja u Juventusu? Sjajno!''

понедељак, 2. мај 2011.

Share this history on :
Iskusni defanzivac kaže da bi voleo da vidi Kuna Aguera u redovima ''bjankonera''. Veruje u povratak stare slave, na novom stadionu. Nece da ide nigde.

KjeliniUniverzalni igrac poslednje linije Juventusa, Ðordo Kjelini, pozvao je svoj klub da jace poradi na dovodenju Serhia Aguera iz Ateltiko Madrida u Torino.

Sam Kjelini, povezan je sa odlaskom iz ''Vinova'', zbog još jedne neuspešne sezone za torinskog giganta. Ipak, on kaže da ne želi da ide i poziva upravu ''stare dame'' da uloži što je više moguce novca, kako bi se ojacala ekipa za narednu sezonu.

''Normalno je da ima spekulacija oko mene, ali iskreno, to me ne zanima. Želim da igram na novom stadionu sa igracem kao što je Aguero. Iz tog razloga, Juve ce uvek ostati moj izbor'', kratko je rekao Kjelini.

Aguero je na pragu odlaska iz Ateltika, iako je nedavno potpisao novi ugovor sa ''jorgandžijama''.

Uprava ga sigurno nece tako lako pustiti da ode, ali on ima u ugovoru klauzulu, po kojoj bi mogao da napusti ''Kalderon'' za 45 miliona evra. Juventus je najavio ulaganja ovog leta, koja idu cak i do 100 miliona evra.

Juve svoj mec u Seriji A, igra tek sutra sa rimskim Lacijom.

''Na žalost, izgubili smo bodove od Katanije kod kuce i to mi se ne svida. Lacio igra za mesto u LŠ, tako da ce sutrašnja utakmica da bude izuzetno teška'', osvrnuo se Kjelini na sutrašnji derbi.

Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар