Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Krstajić: ''Dođe mi da više ne čitam novine, ne gledam TV...''

четвртак, 28. април 2011.

Share this history on :
Kapiten Partizana razocaran jer se medijska pažnja više posvecuje dogadajima posle derbija, nego samoj pobedi crno-belih.

KrstajicMladen Krstajic kategoricki je odbacio optužbe iz Crvene zvezde kako su fudbaleri Partizana ''namerno povredili'' vezistu crveno-belih Evandra.

S tim u vezi, dodao je da slicne price mogu da se pricaju i u Humskoj u vezi sa povredom Saše Ilica.

''Nismo mi kriminalci da namerno nekoga povredujemo. To su smešne i žalosne price'', porucio je Krstajic.

On je pohvalio Zvezdinog trenera, koji je istakao zasluženu pobedu Partizana.

''Prosinecki je tom izjavom pokazao da je zaista veliki gospodin, ali siguran sam i da smo mi izgubili, da bismo cestitali rivalu. Medutim, posle derbija se prica o nekim potpuno nebitnim stvarima. Ne smiruju se strasti, vec se, naprotiv, podgrevaju još više. Hvalimo se kako su Partizan i Zvezda naši brendovi, a ponašamo se kao deca. Dode mi da više ne citam novine, ne gledam TV, ne mogu sve to da slušam'', izjavio je Krstajic za novosti.rs.

Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар