Sportske Vesti oficijalni website | Ulaz na site : Registruj se | Uloguj se

Nojer: Prijaju mi Fergusonove pohvale, ali me poraz mnogo iznervirao

четвртак, 28. април 2011.

Share this history on :
Kapiten Šalkea se nada boljoj igri na Old TraforduM. Grujic | 27. 04. 2011. - 13:11h | Komentara: 8
Kapitenu Šalkea Manuelu Nojeru prijaju pohvale trenera Mancester junajteda Aleksa Fergusona, ali je priznao da ga je poraz u polufinalu Lige šampiona mnogo iznervirao.

Junajted je slavio sa 2:0, a mladi golman je sprecio ubedljiviji poraz svoje ekipe sjajnim intervencijama za koje je Ferguson rekao da su možda i najbolje koje je video u karijeri. 

"Naravno da mi prijaju pohvale, ali mi smo izgubili sa 2:0 i to me jako nervira i iritira", rekao je Nojer za zvanicni sajt Šalkea.

Reprezentativac Nemacke smatra da "plavci" nemaju šta da izgube na Old Trafordu u revanšu.

"Prvo poluvreme ce biti nervozno, ako povedemo sa 1:0, možda cemo imati šanse. Oni ocekuju rutinsku pobedu nad autsajderom, a ako tako ne krene, onda ce i publika da se unervozi. Moramo da odigramo savršeno da bismo nacinili iznenadenje", rekao je Nojer.


Thank you for visited me, Have a question ? Contact on : youremail@gmail.com.
Please leave your comment below. Thank you and hope you enjoyed...

0 коментара:

Постави коментар